IRL före bloggen

Idag började jag skolan, nu såhär efter sommaren. Jag har därföt bestämt mig för en bloggfri vecka ;_;. Jag väljer att göra så för att jag måste få tid på mig att komma in i de vanliga rutinerna och så måste jag se hur det funkar med tider och så. Det kanske är så att jag inte kan ha lika bra uppdatering som innan, eftersom jag inte vet hur mycket tid jag kan lägga på SSO och bloggen. Det jag vet är att det troligtvis kommer vara sämre uppdatering på Tisdagar och framför allt Torsdagar, p.g.a saker IRL och så slutar jag sent på Torsdagar :P 
 
Ha det bra så ses vi om ca en vecka
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej, Mille här!
Här kommer jag att blogga
om mitt liv på Starstable Online.
jag har för tillfället 4 hästar som är uppstallade på Steves. Enjoy ;D


Information om mina hästar kommer inom en snar framtid :D