Mille Hissar och Dissar - karaktärerna (del 3)

Hejsan! nu ska jag hissa och dissa igen då ;D Idag kör jag med tre personer, alla från FP :D
 
 
DISS - James är snäll och bra på att fotografera...men, jag tycker dock han är lite för självisk :$
 
 
HISS - Först tyckte jag vakten var lite för "agressiv" men han har ett gott hjärta, det visade han framför allt när han fick sin söta hund ;D
 
 
HISS - Det jag gillar med denna försäljare är att hon ser ut som en riktig SSO spelare. Hennes hår är ganska unikt och rosetten i håret <3
 
Tycker ni om mina Hiss & Diss inlägg?
 
 

Kommentarer
Postat av: samantha diamondstone

aa

2013-08-30 @ 20:41:21
URL: http://Samanthadiamondstone.blogg.se
Postat av: omegakings.blogg.se

Lämna en fin kommentar här för att göra mig glad! :)

2013-08-30 @ 20:41:35
URL: http://omegakings.blogg.se/



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej, Mille här!
Här kommer jag att blogga
om mitt liv på Starstable Online.
jag har för tillfället 4 hästar som är uppstallade på Steves. Enjoy ;D


Information om mina hästar kommer inom en snar framtid :D