Halloween på SSO

Här kommer mina tankar och åsikter om halloweenen på SSO samt uppdateringen.
______________________________________________________________________________________________
 
Sminket hade jag höga förväntningar på, jag tänkte byta till det såfort det kom. Men jag blev faktiskt besviken. Jag tyckte att det var för blekt. Visst vampyrer och skelett är ju inte direkt solbrända, men lite mindre blekt tyckte jag ändå dem kunde gjort dem.
 
Uppdragen tyckte jag var helt fantastiska!! Det var kreativt och riktigt kul. Att leta efter spöken var dock inte riktigt min grej då jag tidigare nämt suger på att hitta sakerna jag letar efter. Men det gick hyffsat ändå...(vi pratar inte om att jag ännu inte är klar)
 
Kläderna och utrustningen var också fantastiska!! Jag tyckte att det mesta av sakerna var riktigt fint. Dessutom var det en riktigt bra idé med maskerna, det blev extra kul när man verkligen kunde klä ut sig. En sak som jag också gillade var att det var så billigt, så vem som helst kunde köpa de mesta sakerna.
 
 
 
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej, Mille här!
Här kommer jag att blogga
om mitt liv på Starstable Online.
jag har för tillfället 4 hästar som är uppstallade på Steves. Enjoy ;D


Information om mina hästar kommer inom en snar framtid :D