Kommer tillbaka!

Under den tiden som gått medans jag inte bloggat har jag saknat bloggvärlden. Jag har många gångerövervägt att komma tillbaka men jag har känt för mycket press. Tanken på att varje dag behöva skynda mig hem från skolan bara för att blogga är inte så lockande. Jag vill ju kunna ägna mig åt mina kompisar och intressen också. 
 
Jag erkänner att det var dumt av mig att bara sluta blogga sådär. Det var fel av mig att bara skriva "nu slutar jag" och sen bara lämna bloggandet bakom mig. Andledningen till att jag gjorde detta var för att jag var mycket ledsen i det läget som jag slutade blogga. Det var så mycket som hände runt omkring mig som var jobbigt och det fick bloggandet att bli ännu värre. 
 
Främst vill jag tacka alla som läser/läste min blogg. Att jag någonsin skulle få 24 besökare var något jag bara kunde drömma om. Ni betyder sjukt mycket för mig och vore det inte för er skulle jag inte komma tillbaka och börja blogga igen. Men jag tänker denna gången blogga på mina egna villkor. Altså kommer jag blogga då och då (ca en gång per dag). Men jag kommer inte "tvångs - blogga". 
 
Tack för allt! 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej, Mille här!
Här kommer jag att blogga
om mitt liv på Starstable Online.
jag har för tillfället 4 hästar som är uppstallade på Steves. Enjoy ;D


Information om mina hästar kommer inom en snar framtid :D