Mycket som har hänt

Ja det är ju en hel del saker som har hänt sedan jag slutade blogga. Jag har bytt hår smink, m.m. Men framför allt har jag skaffat mig en ny polle. 
 
Wildsoul
 
En dag hörde köparen till Mistjoy av sig. Det hade gått jättebra och de hade tillsammans till och med vunnit en hopptävling. Hon ville gärna att jag skulle komma och hälsa på och det var inget jag ville tacka nej till. Mistjoy hade det väldigt bra och bodde i ett stort stall med många hästkompisar. Det var så fint att se.
 
Då såg jag Wildsoul, han stod i spiltan brevid Mistjoy och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag frågade vad hästen hette och hur länge den hade bott där. Då berättade hon att hästen var till salu då hon köpte Mistjoy. Jag var helt fäst vid hästen och hon sa att ingen hade varit och tittat på den än. Så jag slog till. Info om hästen kommer dyka upp inom kort.
 
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej, Mille här!
Här kommer jag att blogga
om mitt liv på Starstable Online.
jag har för tillfället 4 hästar som är uppstallade på Steves. Enjoy ;D


Information om mina hästar kommer inom en snar framtid :D