Upddateringen ♥

Dags att laga bron!

2013-10-16

Hejsan!
För att få tillgång till det nya området Skördebygden så måste en väldigt viktig bro lagas!

Nya uppdrag:
- Redan nu är det dags att reparera bron mellan Silverglade och den fantastiska Skördebygden! Rid till den trasiga bron nära Nilmers Högland och prata med förmannen Donald. Han verkar ha lite svårt att göra det alldeles själv... 

Om du hjälper Donald varje dag denna vecka så kommer du få tillgång till Skördebygden på releasedagen!
 
 
Hjälp Donald laga bron!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Kommentar: YAY! äntligen får man börja med att laga bron. Det betyder att man kommer komma in till SH nästa onsdag! Hoppas man inte glömmer att göra uppdragen någon dag bara....då kommer man in en dag efter alla andra..
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Hej, Mille här!
Här kommer jag att blogga
om mitt liv på Starstable Online.
jag har för tillfället 4 hästar som är uppstallade på Steves. Enjoy ;D


Information om mina hästar kommer inom en snar framtid :D